Tillbaka till verkligheten

Då var lovet slut och det är dags att vakna upp till verkligheten igen. På skolfronten kommer den här veckan dock vara ganska lugn, vi har inte allt för många prov och läxor så det är riktigt skönt! Idag är det en helt vanlig skoldag, vilket betyder att jag slutar 15.35. Gissa vem som kommer vara trött ikväll.. 
 
Efter skolan tar jag bussen till stallet. Efter som vi "tävlade" igår ska bara Peppe ta det lite lugnt idag. Planen är att gå en promenad med honom, och hoppas på att det inte är allt för halt ute. 
 
Hoppas ni får en bra måndag ♥
 
Haha, jag ska alltid förstöra bilderna med mina fina ansiktsuttryck... Tur att hästen är fin. 
Foto: Alice Olander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin