Torsdag

Idag är det torsdag och helgen närmar sig med stormsteg. Den här veckan har gått riktigt fort, och det lär den här dagen också göra. Jag har faktiskt inga speciella planer för dagen utan tar det lite som den kommer. Men först är det iallafall skolan som gäller, har bara 2 lektioner och slutar king 11-tiden. Skönt! 
 
Just nu ser det ut som Peppe får en vilodag idag, det mest ultimata hade varit att skritta en sväng men tyvärr så går inte det. Kanske går en stund med han på ridbanan, bara så han får röra lite på sig efter gårdagens träning. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
Tristan, vinst LA i Piteå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin