Torsdag

Idag är det torsdag och en lång dag i skolan väntas, går mellan 8.20-15.40. Men efter att ha gått så länge nästan varje dag i snart 8 månader så har jag vant mig och det är inte alls så hemskt som det låter. Även om jag gärna hade slutat tidigare. 
 
Efter skolan tar jag bussen till stallet och gör klart allt där lite snabbt. När mamma kommer åker vi in till hippo med Peppe och trimmar lite. Eftersom vi inte kommer kunna åka in något till ridhuset för än nästa vecka någon gång och Peppe har så pass mycket överskottsenergi så åker vi bara in och rider lugnt. Eftersom vi tränade igår står bara lite lösgörande arbete på schemat!
 
Ha en bra trosdag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin