Träningen idag

Nu har jag äntligen kommit hem och landat i sängen efter en lång dag. Hade hoppträning 20-21 och kom hem nu vid 22.30. Tänkte bara skriva lite snabbt om dagens träning innan jag däckar. Vi fick som sagt efter många om och men en plats på träningen, såg lite mörkt ut där ett tag men det löste sig som tur var. 
 
Träningen idag gick ändå helt okej, inte super bra men inte heller dåligt. Eftersom Peppe inte är riden så mycket den senaste veckan var han rätt pigg och inte speciellt genomriden. Lite småstel och tjafsig under uppvärmningen. Vi hoppade fram på några enstaka hinder innan vi hoppade bana. Sista rundan låg hinderna på 110 och bara jag red ordentligt hoppade han bra, hade iallafall en okej känsla i slutet. Jag måste dock tänka på att rida mycket mer med benen och inte fega så mycket i galoppen, men förhoppningsvis lär man sig av sina misstag! 
 
Film kommer imorgon, orkar inte fixa den nu! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin