Trött och less

Idag har inte varit någon bra dag, iallafall inte till den största delen. Började skolan 8.20 och började dagen med matte, perfekt. Sen var det redovisning på samhällsen som jag inte hade någon aning om, men det gick bra ändå haha. Sen slutade vi 11.25, men jag satt kvar på skolan med Linus och Linda eftersom jag hade utvecklingssamtal 15.30. Kul kul. Utvecklingssamtalet gick bättre än jag trodde och efter det åkte jag och pappa hem till mormor och åt där. måste lägga upp någon bild på köket som det ser ut nu för det är inte fagert kan jag säga...
 
Nu ska jag plugga till top model och sen vid åtta börjar andra avsnittet av ryttareliten!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin