Trött osv

Godmorgon! 
Idag är det fredag om någon mot förmodan hade missat det och jag känner mig ungefär som en levande zoombie, som ni märker är jag jättetaggad på dagen.. Iallafall. Idag, precis som varje fredag slutar jag skolan vid 15.40 och efter det tar jag direkt bussen till stallet. 
 
Peppe får en vilodag idag, jag hinner inte rida honom då jag ska fixa iordning allt inför tävlingen imorgon. Allt ska smörjas, packas och Peppe måste även friseras lite så vågar visa sig, hans hår växer nämligen som ogräs. Haha. 
 
Ha en jättebra fredag allihopa! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin