Vet inte vad jag ska göra..

Idag provade jag att rida ut Peppe sjäv och jag kan väl inte direkt säga att det gick bra. Han började bråka redan när vi skulle gå från stallet men sedan kom vi en liten bit och gick över järnvägen vilket inte alls var några problem. Hade dessutom turen på min sida att tåget kom efter att vi gått över bron och inte när vi var precis över. 
 
Efter bron började han bråka igen och när han håller på så som han gör är det inte alls roligt. Eftersom jag inte fick honom någonstans och inte ville riskera att fara i backen valde jag att hoppa av och leda honom hem = han vann ännu en gång..
 
Imorgon tar vi nya tag fast då med sällskap, får hoppas på att han sköter sig bättre då. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin