1 maj

Hej och godmorgon på er! Idag är det första maj och som de flesta andra är jag ledig både idag och imorgon - så himla skönt! Solen börjar dessutom kika fram så förhoppningsvis blir det en bra dag idag! 
 
Idag har jag rätt mycket att göra, både Inter och Peppe ska ridas och sedan måste jag även plugga inför kursprovet i spanska som är nästa vecka. Planen med Inter idag är att rida lite dressyr på ridbanan, blir dock bara basic då han är en travhäst. Men fokus på att han ska bli lösgjord samt lyssna på mig. 
 
Även Peppe ska gå ett pass på ridbanan idag, hur jag ska lägga upp passet har jag inte riktigt bestämt än men det lutar mot lite travbommar och sedan att jag rider lite som vi gjorde på dressyrträningen i tisdags! 
 
Världens bästa Tristan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin