15 maj

Idag har det varit en rätt lugn dag för min del. Skolan gick ändå förvånansvärt fort då jag bara hade 2 lektioner. När jag hade slutat åkte jag direkt till stallet och donade lite där. Gjorde klart allt åt Peppe och sedan började jag smörja lite saker så jag inte behöver göra allt imorgon. Jag gick även en promenad med honom innan jag åkte hem!  
 
Vet att bloggen är lite tråkig just nu, men varken jag eller Agnes har så mycket att blogga om just nu och all min motivation till allt är iprincip borta. Har ganska mycket i skolan nu så jag har inte speciellt mycket tid eller ork över till bloggen. Men efter nästa vecka börjar det äntligen bli lugnare i skolan! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin