25 maj

Blogglusten ligger tyvärr inte på topp för tillfället. Jag känner hur inläggen blir sämre för varje dag och hur tråkigt är det egentligen inte att läsa samma sak dag in och dag ut. För just nu har jag verkligen inget spännande alls att berätta, tråkigt men sant. Ska dock försöka bättra mig! 
 
Idag har jag ridit både Inter och Peppe. Inter var först på tur och han fick gå intervaller i backen idag. Det gick bara bra och han kändes fin. Han var inte heller så hemskt stark som han kan vara ibland, utan han var ganska harmonisk även om han ville springa iväg lite vissa bitar. Han var som vanligt alltså! 
 
Peppe red jag på ridbanan och det gick varken bra eller dåligt egentligen. Han tog inget stöd på bettet och jag har så himla svårt att rida ordentligt när han inte gör det. Men annars gick det väl helt okej, imorgon blir det galopparbete ute i skogen! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin