Ändrade planer

Idag fick Peppe en oplanerad vilodag. Ja, så länge höll den planeringen haha. Men det var så himla tråkigt väder ute - regn och rusk, så Peppe var nog ändå ganska nöjd över att bara bli borstad idag. Det får helt enkelt bli en tur imorgon istället, och då ska det dessutom bli bättre väder. Eller man vet ju aldrig, men hoppas kan man iallafall!
 
Annars har det varit en rätt lugn dag och det har inte hänt så mycket mer, jag har alltså inget att blogga om. Så är det något speciellt ni skulle vilja läsa om? Är öppen för alla förslag :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin