Då tar jag helg

Åkte till skolan och skrev nationella som kändes sådär. Jag kunde varken tänka eller koncentrera mig, så det hade kunnat gå mycket bättre än det gjorde. Men dåligt kan jag inte säga att det gick heller...
 
När jag kom ut så hade världens bästa klass fixat så att vi fick sluta, och klockan var kanske halv 10? Nu har jag suttit hemma och pluggat lite, finns inte så mycket annat att göra. Ikväll åker jag och mamma in till stöcke med Kryckan så att han blir lite igenomriden inför helgen. Blir jättebra!
 
 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt med så kort skoldag så hinner man med en massa sen! :)
Hoppas träningen med Kryckan gå bra!

2014-05-08 @ 13:59:35
URL: http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin