Dagens planer

Idag är planen att rida både Inter och Peppe. Inter ska bara gå lite lugnt idag så jag funderar på att rida lite dressyr på ridbanan. Var nog ett bra tag sedan han gick dressyr och det var ungefär lika länge sedan jag red honom. Nästan 2 veckor sedan för att vara exakt skulle jag gissa. För Peppe står en uteritt på schemat, har dock inte riktigt bestämt var jag ska rida än men han ska ridas i alla gångarter idag! 
 
Sedan hade jag även tänkt försöka hinna till surf och kolla lite på tävlingarna. Är dock lite osäker på om jag kommer hinna det, annars får det bli imorgon istället! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin