Dejtar matteboken

Tar en paus från matten och passar på att blogga lite. På torsdag är det mattenationella hela dagen så all min lediga tid fram till dess har jag tänkt ägna åt att plugga matte. Som tur är så är det inte så farligt mycket i skolan för tillfället så jag kan fokusera ordentligt på matten. Ett prov till och sedan är det över, dock så valde jag matte till 3an också.. 
 
Idag har jag faktiskt fått riktigt mycket bortgjort i skolan, på 3 lektioner har jag haft 2 redovisningar och den muntliga delen på kursprovet i spanska. Alltså 3 saker att checka av från "att göra listan" - skönt! Efter skolan åkte jag till stallet och red Peppe. Red en tur runt byn i skritt och trav och det gick helt okej. Han körde lite rodeo i början men annars skötte han sig bra! Dock så red jag med gramanen, har så himla svårt att rida med den då jag börjar glappar med tyglarna så mycket. Men annars gick det bra! 
 
Gammal bild. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin