Resultat och film

LB, 4 fel
Framhoppningen till den här klassen gick inte så jättebra. Kryckan var riktigt taggad och tog tag i bettet lite. Inne på banan skärpte han sig dock och var riktigt fin! Hela banan flöt på jättebra fram tills sista hindret i grunden. Kryckan hade hittat en distans som han tänkte köra på, och vad gör jag? Jo jag tar en jävla halvhalt så han kommer lite för nära, och vi får ett bakbensfel. 
 
Direkt jag kom ut från banan var jag så arg och besviken att jag bara ville skjuta mig själv, typ. Mamma ba "nej Agnes du var jätteduktig lugna ner dig" men jag var heeelt vansinnig verkligen. Fast det brukar alltid vara min första reaktion om jag är besviken med resultatet. Men rundan var så bra och jag hade otroligt bra känsla, så jag kan inte vara annat än nöjd med min fina häst även om jag fortfarande dör inombords när jag ser filmen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin