Fullt upp hela dagen

Idag kommer bloggningen vara ganska värdelös antar jag. Kommer först gå i skolan till 13.45, sen måste jag hem och plugga samt vänta på pappa. När han har kommit hem så ska vi dra in Kryckan till hippo så att jag kan trimma igenom honom inför imorgon. Efter det ska han badas med två omgångar schampoo, allt ska smörjas och packas så att vi inte har något alls kvar imorgon då det kommer bli riktigt brottom.
 
Direkt jag kommer hem så måste jag fortsätta plugga, så att jag förhoppningsvis får in alla grafer i huvudet. Bara att hålla tummarna...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin