God natt...

Den här dagen började med att jag glömde bort att matten är slut för i år och var därför på skolan 1,5 timme tidigare än jag behövde. Sen skrev jag ett prov som gick sådär innan vi slutade. Då drog jag, Linda, Linus och Albin och åt eftersom skolan inte levererade idag tyvärr. Vi satt seriöst där och pratade i mer än två timmar :')

Kryckan fick en promenad på 30 minuter, och de kan mycket väl vara de 30 mest tålamodsprövande minuterna i mitt liv. Han är nämligen som en stötig treåring att gå med. Han är inne på sin tredje dag med promenader och han studsar redan runt och drar med mig rakt ut i skogen bara för att han känner för det typ. Imorgon blir det nog att skritta uppsuttet skulle jag tro...

Jag har även försökt plugga lite ekonomi inför provet imorgon, som jag kommer få F på eftersom jag glömde boken i skolan-.- bara agge som lyckas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin