Hej jag lever

Haha gjorde jag ens nått inlägg igår? Men jag hade faktiskt en anledning. Har knappt hållit i datorn det senaste dygnet och bloggappen har inte funkat heller. Iallafall så skrittade jag ut Kryckan på täcket insvept i ett av hans fleecetäcken eftersom jag inte vet vars mina regnkläder är (om jag ens har några). Kvällen spenderades med Bellan och jag kom hem vid två, så då orkade jag inte sätta på datorn...
 
Idag ska jag rida Kryckan och sen hem till Bellan igen ikväll. Mer intressant än så blir det inte tyvärr:) Nu ska jag fortsätta kolla equipe från ponnytävlingarna i Härnösand (dit vi tyvärr inte åkte)...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin