Helg!

Solen har äntligen tittat fram och jag ska alldels strax fara ut och springa. Tänkte bara blogga lite snabbt först! Idag har det varit en ganska lugn dag för min del, började dagen med sovmorgon följt utav 2 lektioner i skolan innan jag sedan åkte till stallet. 
 
Peppe red jag ett pass på ridbanan idag. Det gick ändå ganska bra, känslan var dock inte så jättebra men jag kan inte säga att passet gick dåligt. Det enda var väl att han inte hade någon direkt framåtbjudning i början, men mot slutet var han ändå ganska fin och mer framåt. Det jag la fokus på idag var ordentliga hörnpasseringar och skänkelvikningar. Avslutade med att göra en liten övning där vi gjorde skänkelvikningar på långsidorna och en galoppvolt på kortsidorna, jobba ordentligt fick han göra idag även om passet inte var speciellt ansträngande fysiskt! 
 
Som sagt, nu ska jag ut och springa en sväng och sedan lägga mig i sängen och äta min ben&jerry som jag köpte tidigare idag! Bara njuta av att jag har 4 lediga dagar framför mig! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Olivia

sv. åh tack :D

2014-05-28 @ 21:47:52
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin