Hemma från skolan idag

Idag är jag hemma från skolan. Jag har haft feber hela helgen och hade det även igår kväll, kände då att det var lika bra att vara hemma idag så jag kan vila upp mig och istället åka till skolan imorgon. Febern är som tur borta nu, men att jag knappt har något röst och är snorig som tusan är en annan femma. #thefabulouslifemedförkylning
 
I veckan har jag ganska mycket i skolan, bland annat ett par redovisningar, muntliga kursprov i spanska och till sist även mattenationella. Så idag ska jag vila och plugga hela dagen hade jag tänkt! Senare i eftermiddag ska jag åka till stallet en sväng, gå en promenad med Peppe och sedan börja packa upp sakerna efter helgens tävlingar. 
 
Nu ska jag ta och se säsongsavslutningen av TVD och sedan sätta igång med pluggandet. Hörs senare! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin