Inget mera skolarbete!!!

KAN NI FATTA?? Nu är typ hela ettan klar och det känns helt stört galet bra! Provet imorse gick inte speciellt bra, men jag klarar kursen iallafall även om jag inte lyckades ninja till mig ett E, vilket är det viktigaste! Efter den lektionen hade vi betygssnack och sen slutade jag vid 11 kanske. Sen var jag en jättesnäll kompis och stannade kvar och hjälpte Elias att plugga tyska och pratade med mina roliga vänner..
 
Nu ska jag bara leva livet tills jag ska till stallet. Den här gången blir det att skritta ut med hacket eftersom jag inte orkar bråka med min överenergiska Krycka...
 
Hahaha finn ett fel på tränset.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin