Jag lever, nästan..

Idag har jag haft ont i halsen precis hela dagen. Ni vet när det känns som om det bränner i halsen och man kan varken svälja eller prata utan att det gör hur ont som helst. Perfekt tajming att bli sjuk såhär dagen innan tävling. 
 
Förutom mitt halsont har det varit en ganska lugn dag ändå, krigade mig igenom skolan och sedan tog jag bussen till stallet. Fixade klart allt lite snabbt innan jag trimmade Peppe en liten stund på ridbanan. Jag jobbade honom först ganska länge i skritten på volter och serpentiner innan jag började trava. När traven kändes bra så gav jag mig, det blev alltså varken ett långt eller hårt pass. Men ett lagomt pass dagen innan tävling! 
 
Nu ska jag knapra alvedon och halstabletter, sedan lägga mig i sängen och sätta på en film innan jag somnar. Vi ska kliva upp klockan 3 imorgonbitti, kul. :-) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin