Karma is a bitch

Återigen så inser jag att jag måste ha varit en massmördare i mitt förra liv, annars skulle jag inte ha så här världelös karma. Helt otroligt. Idag när jag kom till stallet så hade  Kryckan på något vänster lyckats göra illa sig i hagen, två små hål i benet som ser ut som ett bett från ett djur typ?? Han var även varm i benet, från såret och ner över kotan.
 
Jag red mest i skritt men tog några travsteg också, han kändes då helt som vanligt. När vi kom tillbaka så spolade jag benet samt linimenterade kotan med kylgelé (inte på såren). Det var bättre när jag åkte.
 
Så typiskt Kryckan att lyckas med nått sånt här just precis nu innan ett tredagarsmeeting. Jag ska rida LB, LA, LA, LA och försöka sätta min sista nolla till MSVB. Två dagar har han på sig för att bli "bra". Förhoppningsvis är han bättre redan imorgon, håll alla tummar ni har....
 
 



Kommentarer
Postat av: Ulrika B.

Det kan inte vara en orm? Dom har ju två huggtänder och det är ju inte ovanligt att iaf hundar blir bitna.

2014-05-07 @ 11:14:49
URL: http://www.magicblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin