Kryckan v.21

Måndag- jogga i skogen
 
Tisdag- galoppjobb
 
Onsdag- vila
 
Torsdag- jogga
 
Fredag- tävling LB (div 1 omgång 1)
 
Lördag- tävling LB (mountainhorse), LA
 
Söndag- tävling LA (avd A eller adv B)
 
Den här veckan kommer att vara riktigt jobbig, full med nationella prov samt kursprov. Därför kommer uppdateringen vara riktigt kass från mig. Vill jag klara mig undan världens fetaste F i matte så måste jag plugga jättemycket. Med skola och häst så hinner man inte så himla mycket tyvärr..
 
I helgen är det iallafall tredagarsmeeting på surf, med både div 1 omgång 1 samt första omgången i mountainhorse! Har kollat startlistorna och är riktigt taggad, nu satan ska sista nollan sitta så att vi kan debutera MSVB snart!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin