Kvällsjogging

Nu har jag precis kommit in från en joggingrunda. Sprang en sträcka på ca 3 km och det var ett bra tag sedan jag tränade senast, men det gick faktiskt över förväntan! Måste verkligen försöka komma igång med träningen nu, det är ju ändå ganska skönt att fara ut och röra på sig! 
 
Efter skolan idag åkte jag till stallet och fixade Peppe. Jag longerade honom en stund idag och till en början gick det bra. Han travade på snällt men efter ett tag började han tokgaloppera, bocka och stegra. Eftersom jag inte vill att han ska skada sig så slutade jag då. Men imorgon ska han ridas, hoppas på att han inte är allt för pigg då! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin