Lena-träning ikväll!

Jag hade faktiskt tänkt slänga in nått mobilinlägg idag, men jag kom av mig lite när en viss Marielle Carlsson inaktiverade min mobil i en timme. Jättejättekul kan jag lova.
 
Efter skolan stannade gick jag till syven och bytte bort tyska 4 till 2an. Känner mig 50 kg lättare nu när jag vet att jag inte behöver stå ut ett år till med helvetesspråket. Istället blev det digitalt skapande vilket känns mer som mig och framför allt mycket roligare!
 
Nu ska jag plugga intensivt i några timmar, för vid halv 7 är det äntligen derssyrträning för Lena igen! Det var säkert 2-3 veckor sedan jag tränade för henne senast. Dock ska vi ta det ganska lugnt eftersom Kryckan har tävlat i helgen. Filmkameran kanske åker med så eventuellt kommer det film om det går bra:)
 
Denna bilden kan aldrig läggas upp för många gånger, jobbigt när hästen hoppar så bra att man flyger haha...
 
 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att filmkameran kom med! Ser framemot videon därifrån i så fall :)

2014-05-13 @ 19:25:59
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin