Mattenationella är bortgjort!!!

Nu mina vänner och ovänner är jag så satans glad! Mattenationella, årets stora ångestmoment är numera borta! Check säger jag bara! Första delen utan miniräknare gick åt helvete rent ut sagt, jag satt bara och tänkte "vafan gör jag här, vad håller jag på med, vad tror jag ens?". Men dom två andra delarna gick faktiskt elt okej/bra så jag borde bli godkänd!!
 
Nu är jag hemma och ska snart iväg till stallet. Det är ju tävling idag! Jag hoppar en LB som är sista klassen, den brode börja tidigast sex någon gång. Men iallafall. Jag måste smörja och packa allt eftersom jag inte hann/orkade göra det igår. Haha ni vet Kryckans dödskallepannband? Jag tar tävlat med det uppochner hela året haha. Får se till att vända tillbaka det nu...
 
Men ni får hålla tummarna! Både för mig och Kryckan samt för Stöcke pf lag 1 och 2:)
 
Världens oskarpaste bild, men det här var alltså hälften av alla bänkar...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin