Mina damer och herrar....

...NU ÄR KURSPROVEN I TYSKA SLUT!!!! Gjorde sista delen som var hörförståelse idag och inte för att jag vågar hoppas nått eller så, men DET GICK TYP BRA!!!! Vilket är ganska sjukt då jag verkligen trodde att jag skulle få F, eftersom jag inte ens var i närheten av E på förberedelsen som vi hade i fredags. Men inte då!!!!
 
Det var typ det jag hade att säga haha. Vädret är så underbart att det är galet, så vi har suttit ute på typ alla lektioner. Kryckan vilar så resten av den här dagen ska spenderas med matteboken för på fredag är det nationella. Men det gör inget för den här dagen kan inte förstöras, så glad jag är!!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin