Nya tag idag

Idag hoppar jag LB och LA. LBn är första kvalet till mountainhorse, alltså stilhoppning. Igår var Kryckan väldigt tjafsig i munnen så jag räknar inte med några höga poäng där. Om jag känner min lilla häst rätt så kan det även trilla någon bom eftersom han inte riktigt tar hindrena på allvar i LB. Har högre förhoppningar på LAn! Då har han gått en klass innan och har inte lika mycket energi. Då ska jag bara rida så bra jag kan och hoppas att alla bommar ligger kvar!
 
Annars är det jättevarmt så vi får ha med 50 vattenflaskor typ. Hoppas vi ses där!
 
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin häst! :)

2014-05-24 @ 17:57:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin