Onsdag

Hej på er och god morgon! Idag är det onsdag vilket betyder att jag inte börjar skolan för än kl 11, så jag ska snart börja göra mig iordning och dra mig dit. Det ser ut som det blir en ganska lugn dag skönt nog, har endast 2 lektioner och sedan slutar jag 15.40. Och precis som vanligt är det jättefint väder när man ska spendera hela dagen i skolan, haha! 
 
Direkt när jag har slutat åker jag till stallet och gör klart allt där. Peppe får en vilodag idag, massören ska komma och massera honom idag. Lyx! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin