Onsdag

Idag är det kursprov i spanska och jag har inte alls pluggat så mycket som jag skulle ha velat. Måste verkligen lära mig att börja plugga i tid, men jag borde få godkänt iallafall! Dock så går våran sovmorgon bort på grund av provet, lite surt.. 
 
Annars är det nog en rätt lugn dag i skolan idag, men otroligt lång. Går ända fram till 15.40. När jag har slutat åker jag direkt till stallet och gör klart allt där. Peppe ska även motioneras idag och antingen rider jag honom eller så longerar jag honom en stund på ridbanan. Får se hur det blir! 
 



Kommentarer
Postat av: Theresia

Den bilden är verkligen så sann!

2014-05-07 @ 09:51:29
URL: http://thema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin