Regn..

Idag är det riktigt tråkigt väder här i Umeå - regn och mycket blåst, usch. Så himla tråkigt att det inte kan vara fint väder mer än 1 dag. Tråkigt nog ser det ut som det ska vara dåligt väder fram till söndag. 
 
För dagen har jag faktiskt inga speciella planer utan tar det mer som den kommer. Det enda jag har planerat att göra är att rida både Inter och Peppe. För Inter är det backintervaller som står på schemat och för Peppe är det antingen ett dressyrpass eller en uteritt. Det lutar dock mot ett dressyrpass! 
 
Om det blir någon tid över och om jag orkar så ska jag nog fara ner på stan en sväng och leta efter något som jag kan ha på avslutningen. Antingen en klänning eller någon söt topp, får se vad som finns! 
 
Min finaste ägodel ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin