Resultat Piteå dag 1

105 cm, 0+0 fel - 6e plats
Den här rundan var absolut inte en av våra bästa rundor. Jag fick aldrig riktigt igång galoppen så vi fick inget riktigt flyt och fick en del dåliga språng. Men Peppe gjorde sitt bästa för att inte riva något hinder. I omhoppningen försökte jag satsa lite och vi slutade på en 6e plats, alltså Peppes första placering! 

110 cm, 0 fel
Till den här rundan försökte jag sätta upp en bättre galopp. Det blev ett jämnare flyt men galoppen var ändå lite för dålig. Fick något dåligt språng men rundan var helt klart bättre än den innan. Han är helt klart en kämpe min lilla häst! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin