Så extremt lättad

Skoldagen gick ganska fort, har ju så roliga vänner haha. Efter skolan satt jag och Alicia och pratade i flera timmar, tiden går riktigt fort ibland...
 
Efter skolan åkte jag till Kryckan, slängde mig över hans ben och kände igenom honom. INGEN VÄRMEEE!!! Även "såren" hade läkt jättefint, så det blir tävling i helgen!! Själva ridningen gick helt okej också. I traven gick han inte riktigt fram, eller så var det bara det att jag är van vid att han är jättepigg haha. I galoppen var han däremit jättefin! Jag kunde stå upp och låta honom rulla på i en lång, låg form. Helt perfekt träning som höjer pulsen samt att han får göra av med energi. Trots det var det inget hårt pass. Det enda var att han blev lite stark i avbrotten, men det tränar vi vidare på!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin