Tagga tävlingsdag 2/3

Nu ligger jag i sängen och laddar upp inför ännu en dag i regn-vännäs haha. Men mamma kollade vädret och hin tror att det skulle sluta regna precis när min klass är. Iallafall så ska jag hoppa en LA idag, den är tyvärr A0/A0 vilket suger. Då måste jag vara nolla i båda faserna för att nollan ska räknas. Men rider jag rätt utan att ta mina halvhalter så sitter nollan, det vet jag. Bara den mentala biten sitter så spelar det ingen roll om det är 10, 13 eller 20 hinder. Håll tummarna! Hur som helst så har jag en till chans imorgon om det inte skulle gå idag, och då är det A0 haha:)
 
Här är filmen från Micke-träningen som var dagen innan jag åkte till London! Ni får ha sjukt mycket överseende med min ridning då jag hade världens astma och knappt kunde andas. Sen var Kryckan riktigt pigg efter att ha gått lugnt i några dagar. Det trillar någon bom, men annars tycker jag att han hoppar helt okej trots att han springer ganska mycket!
 



Kommentarer
Postat av: Katta

Fin blogg kolla gärna in min kram!

2014-05-10 @ 11:59:23
URL: http://jagkatta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin