Tidig morgon

God morgon! Nu på morgonen ska jag och mamma dra in Peppe till ridhuset för att rida igenom honom lite, passar prefekt idag när det ändå är så tråkigt väder ute. Tanken med Peppe är att rida igenom honom lite lätt i alla gångarter så han blir av med energi, imorgon är det nämligen uteritt som gäller för hans del och då är det bra om han inte har allt för mycket energi. Det kan bli en spännande ridtur då! ;)
 
Senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se om mamma släpar med mig på travet. Men att spendera flera timmar där är inget som låter speciellt kul i mina öron. Får ta dagen som den kommer helt enkelt!
 
1.10m skellefteå rk, foto: Angelina Öhlin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin