Tisdag

Gör ett försök till att blogga nu, internet här hemma har sagt upp sig så jag använder skolans internet som är väääldigt segt. Får alltså se om det här inlägget ens publiceras. 
 
Iallafall, god morgon! Här är det nu mulet väder för tredje dagen irad och kallt som sjutton är det också ute. Får helt enkelt hoppas på att regnet håller sig borta idag. 
 
Idag går jag kort dag i skolan, har endast 2 lektioner och slutar 11.20. Inte helt fel! På den ena lektionen ser vi även en film, att den är mer än dålig är en annan femma. Efter skolan skyndar jag mig till stallet och fixar allt där lite snabbt. Peppe ska även ridas idag. Tanken är att fara ut och galoppjobba honom eftersom det aldrig blev av igår!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin