Tisdag

Idag är det nationellt prov i engelska för alla tvåor. Dock inte för mig för jag ska till tandläkaren. Det var nämligen så att det behövde vara flera tandläkare av någon anledning och tiden gick absolut inte att boka av, stränga order om det. Så vad gör man. 
 
När jag är klar hos tandläkaren åker jag till skolan för en lektion. På sista lektionen är det arbete på valfri plats och då tänkte jag åka hem och plugga spanska. Eftersom kursprovet är imorgon är det prio 1. Lite senare i eftermiddag åker jag till stallet och gör klart allt där. Peppe ska även promeneras en sväng idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin