Torsdag och sovmorgon!

Kursen jag har haft på torsdag- och fredagsmornar är nu slut, vilket betyder att jag kommer ha sovmorgon onsdag-fredag varje vecka fram till sommarlovet - hur skönt? Idag är det en ganska lugn dag i skolan för min del, slutar dock sent men lektionerna vi har idag är inte speciellt jobbiga! 
 
När jag har slutat tar jag direkt bussen till stallet. Peppe som har fått ta det lugn några dagar nu ska ridas idag. Jag håller mig dock på ridbanan idag ifall han skulle ha lite överskottsenergi, han kan ha en liten räv bakom örat ibland. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Jolin Berg

Vilken sötnos :)
Kram

2014-05-08 @ 09:05:45
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin