Utvärdering- Vännäs RF

Tänkte börja med såna här igen, har inte gort det på snart ett år så det kanske var dags igen:)
 
Parkering- Bra!
 
Framridningen- Bra att det gick att rida fram i ridhus då det regnade, underlaget var därför ganska lugnt på framridningen.

Framhoppning- Bra och stor! Till lördagen fick räcket flyttas och stå i mitten där lilla annars brukar stå, pga en fet vattenpöl. Men det var smidigt löst!

Collectingringen
- Riktigt bra att det var stor. På många tävlingsplatser är den jätteliten och ibland finns det inte ens någon...

Tävlingsbanan- Rymlig med 100 +++ för underlaget som var lika fint efter sista klassen på söndagen, som det var innan första klassen på fredagen. Detta trots jättemycket regn. Älskar dessutom att underlaget inte släpper, hur snävt man än svänger typ!

Hinderna- Bra och lagom maxade. Är det nationellt så ska det vara svårt!

Priserna- 
Ja jag fick ju inga priser denna helgen, men det var täcken i de flesta klasserna samt bra hederspriser i sveland cup.

Maten- 
Åt aldrig mat där

LäktarenBra, fanns även en under tak vid serveringen.

Funktionärerna-
 Jättejättebra, kungligt att dom håller humöret uppe trots att dom måste stå ute i spöregnet hela dagarna och frysa...

Sammanfattning- 
Lika bra som alltid!

Betyg- 5/5
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin