Världens slappaste ridpass

Idag vart det en skrittur med lite trav. Tog hacket och for upp i byn där det är hårt underlag, som är väldigt bra att skritta på. Travade kanske två minuter sammanlagt, på halvlånga tyglar och ibland på heltlånga tyglar från lätt sits bara för att jag inte kände för att ställa några krav på honom. Riktigt skönt att bara släppa allt tänkt på rätt form och bakbensaktivitet och njuta av fin vädret med den bästa av dom alla
 
Nu under kvällen har jag suttit och krigat med min inlämning. Har fortfarande 30 ord kvar tills den är minimumlång haha, trots att den faktiskt är ganska bra. Vet inte alls vad mer jag kan skriva så får försöka brainstorma lite till. Söndagsångesten håller på att döda mig med tanke på att det är kursprov i tyska imorgon som jag kommer få världens fetaste F på........
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin