Bambi på hal is

Jag har känt mig lite som bambi på hal is hela dagen, det var som sagt snöblandat regn igår och sedan frös det på under natten, och idag har det varit isgata ute. Trodde jag skulle ramla och slå ihjäl mig både till och från skolan men på något sätt lyckades jag hålla mig på benen. Heja mig (haha). 
 
Idag hade jag bara tre lektioner i skolan och slutade vid 12 tiden, gick då ner på stan en snabbis innan jag åkte vidare till stallet. Pappa var på trav idag innan Wasa blev riden tog jag in alla hästarna från hagarna. Det gick faktiskt bra att rida honom och det kändes nästan som om han hade blivit riden tidigare. Jag skrittade bara runt lite på stallbacken och checkade av lite grann, han gick att stanna, starta, svänga och lyssnade ändå lite på skänklarna. Snäll var han också! 
 
Två på Wasa idag. 
 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Här i Skåne är det minsann ingen snö :((

2014-11-05 @ 21:14:43
URL: http://emmamariaa.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin