Bloppis

Vid intresse - mejla [email protected]
 
 
1. Huva från John Whitaker storlek full. Är dock ganska liten i storleken. Använd på d-ponny men passar även på stor häst som inte har allt för långa öron. 
Pris: 100 kr. 
 
2. Marinblå huva från hööks storlek ponny/cob. Använd endast ett fåtal gånger och är därför i bra skick. 
Pris: 50 kr.  SÅLD

 
Transport skydd från Eskadron. Framskydd, storlek full. Är i bra skick men det är dock ett litet litet hål på insidan av ena skyddet. 
Pris: 200 kr. 

 
Schabrak från Mountain horse. Endast använd ett par gånger och i bra skick, lite färgat där sadelgjorden sitter men inget som syns när sadeln sitter på. 
Pris: 150 kr. 

 
Swarovski pannband. Äkta swarovski pannband storlek full, svart läder. Knappt använt och alla stenar är kvar.
Pris: 400 kr. 
 
 
Schockemöhle huva. Marinblå huva från Schockemöhle med vadderade öron. Storlek full. 
Pris: 200 kr.  SÅLD
 
 
Swarovski pannband. V-format pannband från Classic med äkta Swarovski stenar i två rader. Alla stenar är kvar. Storlek full. 
Pris: 200 kr. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin