Ekar tomt här

Ja här var det inte mycket uppdatering. Jag har inte haft tid och jag vet att Linda inte heller har det, så de får vara såhär. Skolan tar mycket tid och bloggen får aldrig bli ett måste, utan vi gör detta för att det är kul med "no pressure" typ.
 
Drar gårdagen lite snabbt. Hade halvdag i skolan, for hem och pluggade och vilade och på kvällen blev det lite innebandytittande. Såg halva paradise hos Konrad och var hemma halv tolv typ.
 
Idag har jag inte gjort nått alls egentligen. Konrad kom efter skolan och stannade några timmar. Vi låg och pratade gamla minnen från när vi träffades på Liseberg och allt som har hänt osv, världens bästa. När han åkte åt jag och gjorde klart en svenska uppgift. Har just duschat och nu ser jag världscupen från i söndags samtidigt som jag pluggar psykologi lite halvpassivt.
 
Juste, idag har vi faktiskt varit tillsammans i fyra månader❤️
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin