Fredag i all ära

God morgon! Idag börjar jag inte skolan för än klockan 10, så imorse sov jag lite längre och nu sitter jag och kollar på Suits, som faktiskt är riktigt bra. Dock måste jag egentligen plugga, men jag får ta och göra det ikväll istället. Orkar inte riktigt ta tag i skolan just nu, är så fruktansvärt skolless, och att alla lärare sätter prov samma vecka gör inte saken bättre. 
 
Slutar 15.20 och då åker jag till stallet. Pappa är på trav idag så jag tar hand om hästarna och fodrar kväll, alltså får Wasa vila idag. Om klockan inte är allt för mycket när jag kommer till stallet får nog Peppe gå i skrittmaskinen, annars får han också vila! 
 
Nu måste jag börja göra mig iordning, ha en bra dag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin