Fredag!

Den här veckan har gått riktigt fort och nu är det fredag igen, sedan så är det ju faktiskt bara en månad kvar till jullovet. Även om det dock känns otroligt långt borta. Idag är det en vanlig dag i skolan, har många lektioner och slutar sent. Som pricken över i:et så har vi gymnasiearbetet som sista lektion (ironi). 
 
Slutar vid 15.20 och då åker jag nästan direkt till stallet. Peppe kanske får gå en liten stund i skrittmaskinen idag, han har tyvärr stått hela veckan när jag har haft så mycket i skolan. Det skulle vara bra om jag hade kunnat promenera med honom, men tyvärr är han otroligt jobbig att gå med då han blåser upp sig ganska mycket och även står på bakbenen. #knashäst
 
Världens bästa röding ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin