God natt!

Skoldagen gick rätt fort, fick dessutom sluta lite tidigare så var hemma innan fyra. Åkte till stallet direkt och skrittade ut Kryckis på täcket medan mamma packade allt. Vi kom fram till att han inte behövde duscha, han blir inte så smutsig när de är snö ute:)

Imorgon blir en väldigt lång dag. Vi siktar på att lämna stallet vid sex på morgonen. Hoppar LC och LB vilket känns helt lagom, har inga förväntningar alls utan ska mest ha kul. Det ska bli jättekul att tävla igen iallafall!:)

Juste, vi har köpt världens bästa salva för Kryckans mungipor som går sönder gå och då. Svindyr, men satan så bra den var!! Är helt mållös typ!






Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2014-11-08 @ 21:36:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin