Heeelg

Efter att ha slutat skolan halv 2 eller tidigare hela veckan kändes det otroligt segt att gå till 15.20 idag, och att jag dessutom ska göra det varje fredag nu känns otroligt deprimerande. Vi slutade nämligen halv 2 på fredagar fram tills höstlovet. Det känns verkligen som skolan gör allt för att göra oss mer skoltrötta än vad vi redan är, någon som känner igen sig? 
 
Iallafall. Efter skolan åkte jag till stallet. Dock kom jag dit ganska sent eftersom jag slutade sent, så jag hann aldrig ställa Peppe i skrittmaskinen utan jag gjorde iordning honom och hästarna som hade blivit körda innan jag fodrade kväll. Trots det var jag inte hemma före halv 6, så det tog ganska lång tid. 
 
I helgen har jag inga speciella planer förutom att plugga. Nästa vecka har jag ett prov och veckan efter det har jag tre prov + en inlämningsuppgift, dessutom ska halva gymnasiearbetet vara klart då. #Lovelife. 
 
Världens bästa fux ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin