Jag lever

Oj, vad den här veckan har gått fort. Det var ju precis måndag och nu är det redan fredag, anatar att det är för att jag har haft så otroligt mycket i skolan denna vecka. Det enda jag har gjort är i princip att plugga. Idag gjorde jag iallafall bort ett prov, jag hade dock bara hunnit plugga i två dagar så jag kände inte alls att jag kunde. Men jag borde väl få ett E iallafall. 
 
Nu har jag precis kommit hem från stallet och funderar på att ta en kväll utan pluggande. Funderar på att gå ut ikväll men vi får se hur det blir med det! Peppe fick iallafall vila idag så jag gjorde bara iordning honom, var inte i stallet så länge med andra ord. Imorgon och på söndag ska han dock få gå i skrittmaskinen! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin