Lördag

Igår pluggade jag jättemycket juridik, gjorde knappt nått annat. Mamma åkte till stallet på dagen och tog hand om Kryckan som fick en vilodag. På kvällen var jag och såg Mockingjay med några kompisar, var hemma vid ett tror jag.
 
Idag ska jag fortsätta med juridiken. Kryckan ska ridas men jag vet inte riktigt hur eftersom underlaget suger. Blir väl lite skritt som vanligt när vi inte åker till hippo. Ikväll ska jag va med min kära pojkvän.
 
Andra tävlingen med Kryckan efter att jag haft han i en månad, LB+5
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin